Forum Sojuszu Wysp

Maniacy Ikariam

Ogłoszenie

Strona sojuszu www.sojusz-wysp.yoyo.pl

#1 2008-03-27 21:50:49

Ireczkops

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-17
Posty: 188

Rady do gry

Witam

Postanowiłem trochę rozbudować ten dział
Porad tych nie znajdziecie nigdzie indziej choć nie obiecuje, że są one skuteczne. Wszystko co napiszę wynika ze spostzrerzeń mojej gry.
Obecnie dzięki pomocy kilku graczy z sojuszu udało mi się rozbudować 3 kolonie i posiadam kolonie na wszystkich wyspach (tzn z różnymi surowcami)

1. Proponuje nie rozwijać wszystkich budynków w każdym mieście. Już tłumacze o co chodzi. Myślę że budynki możemy podzielić na 2 grupy. Niezbędnych do rozwoju miasta i nauki oraz militarne. 
Do grupy pierwszej zaliczymy: ratusz, tawerne, muzeum, magazyn, kryjowka, bazar, port handlowy, akademie i ewentualnie mury obronne.
Do grupy drugiej zaliczymy: Ambasade, pałac, koszary, port statków wojennych, warsztat,

Piersza grupa powinna znaleść sie w kazdym miescie. Większość z nich służy nam do rozwoju. Dodałem do tej grupy mury obronne bo tej budowli nie da sie przenies tak jak wojska. Zalecałbym też budowanie kryjówki w celu budowy szpiegów którzy pozostając w naszym mieście pracują w defensywie. Zreszta łatwiej wysłać szpiega z wyspy niż gdzieś z daleka.
Budynki z drugiej grupy proponuje budować tylko w wybranych miastach ewentualnie rozbudować je na minimalnym poziomie. Czym wyszszy poziom tych budowli tym szybciej budujemy jednostki i tym wiekszy mamy do nich dostep. Wiąże sie to niestety z koniecznościa przesuwania potem jednostek.
Zaletą takiego systemu jest to ze nie wydajamy zbednie materiałów na nie do końca potrzebna nam budynki. fakt kazdy wydany surowiec to punkty do rankingu ale wydane mądrze nie tylko nie zmniejszą nam punktacji a na dłuższą metę spowodują szybszy rozwój.


2. Szpiegowanie
Dla osób nie obyctych z tą techniką. Po wybudowaniu kryjówki może budować szpiegów. Proponuje przynajmniej jednego szpiega pozostawic w mieście w celu przeciwdziaąłnia obcym szpiegom. Po wysłaniu szpiega do innego miasta otrzymujemy komunikat czy szpieg dotarł czy został schwytany. Prosze zwrócić uwagę na ryzyko zdemaskowania szpiega. Zaraz po przybyciu jest ono dośc duże. Zaleca się więć odczekanie aż spadnie do 5% (niżej sie chyba nie da) wtedy możemy podjąć akcje szpiegowkie z najmniejszym ryzykiem. Kazda akcja wiąze się z odpowiednim ryzykiem od kilku procent nawet do 95 %. Dodatkowo musimy wydać złoto.
Po nieudanej akcji szpieg znika a ofiara otrzymuje raport nie wiem od czego to zalezy ale może ona dostać informacje tylko ze szpieg został złapany lub coś konkretniejszego czyli skad pochodził szpieg.

Na dziś tyle może jutro poprawie i coś dopisze:)


Ten, który walczy z potworami, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich... Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.csmaps.pun.pl www.mafiathecityoflostheaven.pun.pl www.rastaots76.pun.pl www.skiexpressbus.pun.pl www.rosiakforum.pun.pl